Mk5 është pak më i vogël se Mk4, dhe megjithatë ndihet shumë më i madh. Si? ‘Sediljet janë kompakte dhe të strukturuara; ato janë të rehatshme dhe kursejnë shumë hapësirë.
Nëpërmjet këndit të kujdesshëm të kontrolleve dhe ekraneve, pozicionimi i kabinës është e orientuar në mënyrë delikate nga shoferi, gjë që e bën shoferin të ndihet i veçantë dhe i jep pasagjerit të përparmë pak më shumë hapësirë. Normalisht, një konsolë qendrore kufizohet nga sedilja, por kur e lëvizni një pjesë të konsolës pak më lart, atëherë keni më shumë hapësirë.
This is general model information, and some of the features and/or specifications mentioned may not be available on all vehicles.
Bilanci real/virtual
Ekrani qendror me prekje me format portret është me cilësi të lartë dhe një kompromis i mirë midis funksionimit të bazuar në menu të veçorive që rrallë keni nevojë t’i rikonfiguroni, dhe butonave fizikë për të bërë rregullime në lëvizje. “Një nga synimet tona ishte të jepnim një përvojë shumë intuitive, kështu që ne kemi një rresht prej gjashtë butonash, dhe jo gjithçka në ekran.”
E mirë për t’u prekur
“Ne donim të kishim rehati shumë të mirë, një ndjenjë mikpritëse dhe materiale shumë të mira. Dashboard-i ka materiale shumë të buta kudo që e prekni. Dhe ka pëlhura të buta në dyer dhe në tastierën qendrore. ‘Ndriçimi përmirëson format, ndihmon në theksimin e dorezave të dyerve dhe ju mund të ndryshoni ngjyrat. Miniaturizimi i teknologjisë e çliron dizajnin, për të na ndihmuar ta bëjmë atë më njerëzor.’